درمورد تگ لباس چه می دانید؟
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

یکی از انواع مارک و لیبل تگ لباس یا کارت اویزاست. همانطور که از نام آن مشخص است اغلب در البسه و پوشاک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تگ‌ها غالبا از مقوای گلاسه لمینت کاری ساخته شده است. .از آنجایی که خلاقیت و سبک خاصی برای طراحی و چاپ تگ به کار می رود؛معمولا مورد توجه افراد زیادی است.حالت کاغذی آن باعث شده است این ابزار برای چاپ رنگی در هر طرحی مناسب باشد. برای اتصال این محصول شیک به لباس از نخ‌های مخصوصی استفاده می‌کنند. آنچه بیشتر از همه در تگ و کارت آویز چاپ می شود،نام برند تجاری است ، استفاده از طرح‌های زیبا در کارت آویز به اعتبار برند شما می‌افزاید. ضمنا"استفاده از کارت اویز در لباس سبب اعتماد مشتری به آن  محصول خواهد شد.

 توجه داشته باشیدگردن آویزوتگ لباس یک فرصت رایگان و طلایی را برای تبلیغات محصولات شما فراهم می سازد، لذاهنگامی که برای سفارش ساخت تگ لباس اقدام می کنید باید چند نکته اساسی را در نظر داشته باشید نظیر: طراحی تگ چگونه باشد و چه اطلاعاتی می خواهید روی آن درج شود.

 

لیبل برچسبی یا حرارتی

نوع دیگری از لیبل ، لیبل برچسبی ( حرارتی) است. مزیت استفاده از لیبل و برچسب در این است که اتصال آن به سطح موردنظر به سادگی صورت می‌پذیرد. برچسب‌ها در قسمت پشت خود خاصیت چسبناک دارند که باعث شده است آنها به سادگی بر روی سطح موردنظر ما متصل شوند. لیبل‌های حرارتی نیز برای اتصال پایدار و مناسب باید با ابزاری مانند اتو در معرض حرارت بالا قرار بگیرند. مشخصات و برچسب اموال در ادارات از نمونه‌های رایج این نوع لیبل می‌باشد. قیمت مناسب از دیگر ویژگی‌های مطلوب این نوع لیبل می‌باشد.

شرکت تبلیغاتی نشانه ساز تولید کننده انواع مارک و لیبل با کیفیت و قیمت مناسب می باشد. 





:: برچسب‌ها: مارک ,لیبل ,مارک لباس ,سفارش مارک ,خرید مارک لباس، ساخت تگ لباس ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: